Subscribe:

Pages

Wednesday, July 21, 2010

"GaYAkAn AnAK aNDa!"


Yeaaa menarik contest ni tau..
Anjuran dr Pn Hidayah & blogshop beliau babyanacloset

Tajuk contest "GaYAkAn AnAK aNDa!"

So, mama pertaruhkan this piccas

Nama Ibu : Haslina @ mamalieyna
Nama Anak : Muhammad Arif Haidar
Umur Anak : 16 bulan

Keterangan gambar :
Arif memang sangat sibuk bila mamanya ke dapur. Segala pinggan mangkuk dia nak susun semula. Walaupun dah sedia tersusun. Jadinya untuk memudahkan kerja mama memasak di dapur, mama pun kasilah barangan dapur untuk dia main..sudahnya jadi la camni..siap masuk dok dalam.. ^_^.. tudung saji tu saja mama letakkan sebab mama nak snap gambo, nampak la canggih sket! Hikhik…

Contest ini bermula dari 2 Julai 2010 hingga 31 Julai 2010 (jam 6 petang).
Nakkan details lagi, silalah terjah ke sini!

All the best!

3 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hahaha...posing baik punya..sampai hati mama yer buat cam tu kat Ayep..Tp comel lah.. ;)

GOOD LUCK..!!

Hidayah Shafiruz said...

Gambar dah compile. Terima kasih atas penyertaan. Susah betul nak buat pilihan.. Semua sgt comel! Nantikan keputusan pada 8/8/10 nanti ye.

p/s Saje bagi suspen lame2..hee..

Just Call Me Bitt said...

salam ziarah dan salam kenal,
hehehe suke masak erk arif...cute gud luck jugak dear :)

~ PeSaNaN TuaN RuMaH ~

~ BUAT SEMUA TEMAN-TEMAN BARU & LAMA ~