Subscribe:

Pages

Wednesday, August 18, 2010

" Little Princess/ Prince of Posing Contest"


Contest anjuran dr IbuDamia bertajuk
" Little Princess/ Prince of Posing Contest"

berlangsung dari 12 August - 20 September 2010!

nak tau details, sila terjah sini..

contest ini ditaja khas oleh;
khai mohd photography

damiabudgetboutiqe

so, pic yang mama pertaruhkan adalah ini:

nama: muhammad arif haidar
umur : 17 bulan

gambar diambil di rumah saje. si mamanya mengisi kelapangan yang ada dengan memposingkan si anak berbaju kemeja (gara-gara mau join contest juge! ^_^)...banyak yang disnap-snap..sebab si mama tak berpuas hati dengan hasil yang diperolehi..si anak memang sentiasa memberi kerjasama..janji ada umpannya..iaitu nudget! =P..cuma dalam usia 17bulan si anak ni, tak boleh nak ajuk apa yang disuruh, so, semua kena ikut suka hati dia je nak posing macamana, janji si mama kena memainkan peranan..pandai acah kasi dia senyum! ^_^

done!

all the best for my arif!

jom kawan2 join...hehe..

2 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

gud luck to arif ye...

*sal sekali sekali je akak jengah blog contest ni... kadang2 tu terlepas pandang sebab akak ada 2 blog kan. kadang2 tak perasan mana satu... hehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

salam....semua done...

good luck to your lil prince...comeyy lah dia...

~ PeSaNaN TuaN RuMaH ~

~ BUAT SEMUA TEMAN-TEMAN BARU & LAMA ~